19/12/07

Semanas Antinavidad en Las telas de araña de mi trastero.


Aunque la iluminación y los belenes ya lucen en la mayoría de pueblos y ciudades este blog empieza hoy y hasta el 7 de Enero una serie de post antinavidad.No voy a decir que la Navidad no me gusta, hay más días de fiesta, se faen banquetes lujosos, reencuentros, folixas varias, regalos...que me aportan cosas positivas, para qué negarlo.

Yo sustituiría todas las fiestas religiosas por fiestas "de estación". Así habría la fiesta del verano, del otoño, del invierno y primavera que se celebrarían en el comienzo de cada estación.La fiesta del día más corto del año y la del más largo. La fiesta de mitad de año y por supuesto la de fin y año nuevo que se mantendría. También se podría añadir, cada cuatro años, la festividad del 29 de Febrero.

4 comentarios:

Chela dijo...

200% d'acuerdu, hasta los coyones toy del rollu navideñu, y de ser la fecha en que to'l mundu ye buenu, to'l mundu se empufa pa "tar a la altura y nun ser menos", tol mundu va a cenar con xente que nun soporta-pero como obliga'l xefe y la sociedá pues vase, nun vaya ser que yos paezca mal y te dexen de lláu, etc...
Yo por estes feches suelo ver la recomendada n'esti blog anteriormente, Plácido -xunto con Rufufú(I Soliti Ignoti en ítalo),aunque esta nun tien nada que ver con la navidá. Tomo un vasu o dos o los que me dea po la gana, de lo que más me presta y pa la cama, como otru día cualquier.

Sobre les fiestes que apuntes direte que en munchos otros llugares ya se cellebren desde fae milenta años. Por exemplu en Lituania y Estonia cellebren los solsticios de branu-como el nuestru San Xuan- y de inviernu,Asina como les coseches y la llegada del friu Por otru lláu, casi tóus los países productores de cerveces faen una cerveza-o varies- pa conmemorar algo.Asína, los belgas tienen les cerveces de navidá, los ingleses el winter warmer, pa combatir y allegrase durante el fríu inviernu,los alemanes les Festbier de ochobre pa cellebrar la seronda y la maibock pa cellebrar la primavera, los checos cerveza de otoño, de primavera, de branu...

Hay que copiayoslo y facer una -o venti- pa cellebrar les fiestes que propones.Mira ver onde hay que firmar;voy'l primeru.

Anónimo dijo...

pues lo teneis bien fácil, no olvideis que navidad sustituye al día más corto del año (que debe caer por el 21) al igual que hace san juan con el más largo. Feliz solsticio de invierno! y a gastar y emborracharse con la conciencia tranquila!!

Chela dijo...

En ello tamos jejejeje

David Suárez Suarón dijo...

¡Qué bien! Este solsticiu de inviernu será el meyor de mi vida.
¡Campaña firmes ya! Segúnl constitución para establecer una proposición de ley por la vía de la iniciativa popular se necesiten "no menos de 500.000 firmas acreditadas".Ya faltan menos.Crearé la campaña en Internet.